Akdeniz Üniversite Rektörlüğü 8'i profesör kadrosunda olmak üzere 34 doçent doktor ve doktor alımı için ilan verdi.
Başvuracak akademisyenlerin 20.12.2023 tarihi mesai bitimine kadar üniversiteni personel daire başkanlığına şahsen başvurmaları istendi.
ÖĞRETİM ÜYESİ KADROLARINA BAŞVURACAK ADAYLARDAN İSTENİLEN BELGELER
-Başvuru dilekçesi (http://personel.akdeniz.edu.tr/ adresindeki "Formlar" sekmesinde bulunan başvuru formu) (1 adet),
-Özgeçmiş (2 adet),
-Son altı ay içerisinde çekilmiş 2 adet fotoğraf,
-Nüfus cüzdanı veya T.C. kimlik kartı fotokopisi (2 adet),
-Lisans, yüksek lisans ve doktora belgelerinin onaylı sureti (2 adet),
-Yurt dışından alınmış diplomaların Yükseköğretim Kurulu Başkanlığınca denkliğinin onaylandığını gösterir belge (2 adet),
-Profesör ve Doçent kadro başvuruları için doçentlik belgesinin onaylı sureti (2 adet),
-Yabancı dil sonuç belgesi (Eşdeğerliği ÖSYM tarafından kabul edilmiş olmalı) (2 adet),
-Herhangi bir kamu kuruluşunda çalışanlar (daha önce çalışıp ayrılmış olanlar dahil) çalıştığı kurumdan alacakları onaylı ayrıntılı hizmet belgesi (2
adet),
-Akademik Yükseltme ve Atama Kriterleri Değerlendirme Tablosu (2 adet) (https://www.akdeniz.edu.tr/tr/duyuru/akdeniz_universitesi_akademik_
yukseltme_ve_atama_kriterleri-5402 internet adresinden ulaşılabilir),
-Bilimsel çalışma ve yayınlara ait bilgi ve belgeleri içeren fiziksel olarak hazırlanacak eser yayın dosyası (1 adet) (Yukarıda 2’şer nüshası istenilen
belgelerin 1’er nüshası bu dosya içerisinde bulunmalıdır),
-Adayların; lisans, yüksek lisans, doktora, doçentlik ve yabancı dil belgelerinin onaylı sureti, özgeçmiş, Akademik Yükseltme ve Atama KriterleriDeğerlendirme Tablosu ve ekinde beyan edilen bilimsel çalışma ve yayınlara ait bilgi ve belgeleri içeren (başlıca araştırma eserinin açıkça belirtildiği) PDF formatında hazırlanmış olan Profesör kadro başvuruları için 6 (altı), Doçent ve Doktor Öğretim Üyesi kadro başvuruları için 4 (dört) adet taşınabilir belleği Üniversitemiz Rektörlüğü Personel Daire Başkanlığına şahsen teslim etmeleri gerekmektedir.