Bank of America, çarşamba günü bazı müşterilerin hesaplarına ve bakiye bilgilerine erişimde yaşadıkları sorunun büyük ölçüde çözüldüğünü açıkladı. Sorun için banka, yaşanan aksaklıktan ötürü özür diledi.
Downdetector verilerine göre, kullanıcılar çevrim içi bankacılık, mobil bankacılık ve ATM hizmetlerinde yerel saatle 12.30'dan itibaren sorun yaşamaya başladı.
"YAŞANAN AKSAKLIKTAN DOLAYI ÖZÜR DİLERİZ"
Henüz sorunun nedeni söylenmese de banka müşterileri için bir açıklama yaptı. Açıklamada “Bu sorunlar ele alınıyor ve büyük ölçüde çözüldü. Yaşanan aksaklıktan dolayı özür dileriz.” denildi.
MÜŞTERİLER HESAPLARININ SIFIRLANDIĞINI GÖRDÜ
Bazı müşteriler sosyal medya üzerinden hesaplarına giriş yapamadıklarını veya hesap bakiyelerini sıfır olarak gördüklerini ifade etti. Banka, sorunların büyük ölçüde ele alındığını belirtti.