Barbie filminin gişedeki başarısı yapımcıların iştahını kabarttı.
"Barbie" vizyona girdi ve çok kısa sürede 1 milyar doların üstünde küresel hasılat elde ederek beklentilerin ötesinde bir başarıya imza attı.
Bu başarının ardından Warner Bros, Mattel'e ait oyuncak markası Hot Wheels'ın filmi için çalışmalara başladı.
Beyazperde'nin The Hollywood Reporter'dan aktardığı habere göre, proje artık somutlaşmaya çok daha yakın, çünkü Warner Bros filmi yönetecek ismi belirlemek için yönetmenlerle görüşmelere başladı.
"Barbie" gişedeki başarısıyla sıradaki Mattel filmlerine ilham olduğu gibi, aslında gelecek filmler üstündeki baskıyı da arttırıyor. Bir oyuncak olarak Barbie'nin bağlı olduğu kültürel kodlar, Greta Gerwig ve Noah Baumbach'ın feminizm, toplumsal cinsiyet, kadın - erkek ilişkileri, kendini keşfetme gibi konularla dolu bir senaryo ortaya çıkarmasını sağladı. Hot Wheels ya da UNO gibi oyuncaklar için ise böyle bir arka plandan bahsetmek çok zor.