Restaurant Brands International bünyesinde olan Burger King, düşen satışlarını canlandırmak için yeni yollar arıyor. Ekonomik yönden zorluk çeken kişilerin dışarıda yemek yemeyi azaltması üzerine harekete geçen firma, yeni kampanyası için harekete geçti.
ABD’li tüketicilerin hayat pahalılığına yenik düşmesi, dışarıda yemek talebini azalttı. Bu da Burger King’i harekete geçirdi ve 5 dolar değerinde kampanyalı bir yemeği piyasaya sürecek.
TÜKETİCİLERİN DİKKATİNİ ÇEKİYOR
Burger King’in uygun fiyatlı yemek alternatifi sunma hamlesi, fast-food sektörü üzerinde tüketicilerin ilgisini yoğun şekilde çekmeyi hedefliyor. Rakiplerinin önüne geçmek için hamleler yapan dünyaca ünlü marka, lezzet ve kalitesinden, aynı zamanda porsiyondan ödün vermeden yiyeceklerini uygun fiyatlı hale getirme çalışmaları yapmayı planlıyor.
Ancak 5 dolara ABD’li tüketicilere sunulacak bu yemeğin içerisinde hangi öğelerin yer alacağı ve hangi tarihte satışa sunulacağı henüz açıklanmadı. Dışarıda yemek yemeyi sevenler şimdiden bekleyişe başladı.
REKABET KIZIŞIYOR
Tüketicilerin büyük oranda dikkatini çeken bu hamle, Burgr King’in satışlarında yükselen bir ivme yakalamasına neden olabilir. Diğer fast-food zincirleri de olumlu sonuçlar doğurursa aynı fiyat stratejisini belirleyebilir.
Burger King operasyonlarını yöneten Restaurant Brands International, New York Borsası’nda NYSE:QSR koduyla işlem görüyor.