Yaklaşık 30 yıldır Türkiye pazarında olan ve 5 yıl önce de Türkiye ofisini kuran İngiliz teknoloji şirketi Dyson, kadınlara "20 yeni güzellik ürünü" müjdesi verdi.
Türkiye'de 15 doğrudan satış noktasına sahip olan; kablosuz süpürgeler, hava temizleyiciler, aydınlatma, kulaklık gibi ürünleri tüketiciyle buluşturan marka, 20 yeni ürününü piyasaya sürmeye hazırlanıyor.
Bu ürünlerin, gelecek 3-4 yıl içinde alıcılarıyla buluşması planlanıyor.
Dyson'dan yapılan açıklamaya göre, 10 yılı aşkın süredir saç biliminin araştırılıyor.
Dünyanın dört bir yanındaki küresel saç laboratuvarlarına 100 milyon sterlinden fazla yatırım yapılmış durumda.
Toplam dört teknoloji kampüsünde 6 bin mühendis ve bilim insanı, erişimlerinin bulunduğu yüzlerce laboratuvarla birlikte çalışmalarını sürdürüyor.