Domuz eti skandalının ardından müşteriler şubelere akın etmişti. Aldıkları ürünleri iade etmek için sıraya giren müşterilerin, iade taleplerinin artmasıyla zor günler yaşıyor. Köfteci Yusuf, yaşanan skandal sonrası şubeleri dolup taşmıştı. Ünlü marka, şimdi de ürün iadesi taleplerini çözmeye çalışıyor.
İl önce Köfteci Yusuf online siparişlerdeki iade taleplerini standart prosedürlerle değerlendiriyordu. Fakat yoğun başvurular firmayı, eski siparişler için iade başvurularını durdurma kararı almak zorunda bıraktı. Yeni bir uygulama başlatan Köfteci Yusuf, yalnızca son 15 gün içinde verilen siparişler için iade taleplerini kabul edeceğini duyurdu.
Köfteci Yusuf, yeni başlattığı uygulamayla, iade talebinde bulunan müşterilerden ürünlerinin fotoğraflarını çekip platformlara yüklemelerini istedi. Şartlara uygun olduğu tespit edilen ürünler, firma tarafından gönderilecek kuryeler aracılığıyla geri alınacak ve iade işlemleri tamamlanacak.