Türkiye İş Kurumu (İŞKUR) farklı illerde ofis çalışanı alımı yapacağını duyurdu. Alınacak olan 1.450 personel için başvuru şartları ve süreci açıklandı. Başvuracak adayların en az lise mezunu olması, TC vatandaşı olması ve 18 yaşını doldurmuş olması gerekiyor. Başvuru yapmak isteyen adaylar lise, ön lisans ve lisans mezunlarına yönelik ilanlara İŞKUR'un resmi internet sitesinden ulaşabilir ve online olarak başvurabilirler.
HANGİ ALANLAR İÇİN BÜRO PERSONELİ ALIMI YAPILACAK?
- Büro İşçisi
- Büro Memuru (Dış Ticaret)
- Büro Memuru (Genel)
- Büro Memuru (Noter Katibi)
- Büro Memuru (İdari İşler)
- Büro Yönetimi Elemanı
- Büro Yönetimi ve Sekreterlik Meslek Elemanı
İlgili Haberler