Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) ile McDonald’s Türkiye arasında daha önce yapılan sponsorluk anlaşması sonlandırıldı.
TFF'nin web sitesinde yer alan bilgilerde sponsorlar arasında McDonald’s Türkiye logosunun yer almaması dikkat çekti.
Patronlar Dünyası'ndan Necla Dalan'ın bildirdiğine göre, Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) ile McDonald’s Türkiye arasındaki sponsorluk anlaşması sona erdi. McDonald’s İsrail’in İsrail askerlerine verdiği destek büyük tepkilere yol açmıştı.
SESSİZ SEDASIZ YOLU AYIRDILAR
İlgili taraflar arasında söz konusu destekle süren baskılar ve tepkiler, iş birliğinin sessiz sedasız bitmesine yol açığı belirtiliyor.
Necla Dalan’ın haberinde detaylı araştırmalar sonucunda, bu iptalle ilgili görüşmelerin uzun süredir devam ettiği ortaya çıktı.
SPONSORLUĞUN YILLIK DEĞERİ ORTAYA ÇIKTI
Öte yandan, McDonald’s Türkiye’ye, anlaşmanın sonlandırıldığına dair Federasyon tarafından resmi bir yazı gönderildiği öne sürülüyor.
Böylece her iki tarafın da ortaklaşa alınan bir kararla sponsorluk anlaşmasını sona erdirdiği ifade ediliyor. McDonald’s ile sona eren sponsorluğun yıllık mali değerinin 20 milyon TL'nin olduğu biliniyor.