Millî Eğitim Bakanlığı, Uzman Yardımcılığı Yarışma Sınavında Başarılı Olarak Atanmaya Hak Kazananlara İlişkin duyuru yayımladı. Duyuruda, atamaya hak kazanan 46 asıl 7 yedek adayın isimleri açıklandı.
BELGELER NE ZAMAN TESLİM EDİLECEK
Asıl olarak atanmaya hak kazanan adaylar, istenilen belgeleri Personel Genel Müdürlüğü Merkez Atama Daire Başkanlığı''na 15 Mayıs -26 Mayıs 2023 tarihleri arasında mesai bitimine kadar (18:00) elden veya posta yoluyla teslim edebilecekler. Belirtilen gün ve saatten sonra yapılan başvurular ve postada yaşanacak gecikmeler dikkate alınmayacak.
PUAN ÜSTÜNLÜĞÜNE GÖRE YAPILACAK
Duyuruda, yasal süresi içinde göreve başlamayanlar, ataması yapılıp da herhangi bir sebeple görevden ayrılanlar ile atama şartlarını taşımadığı anlaşılanların yerlerine yedek adayların ataması puan üstünlüğüne göre yapılacağı ifade edildi.
İSTENEN BELGELER ŞÖYLE:
1. Belgelerini elden teslim edecek adaylar için; Öğrenim Belgesinin (Lise-Lisans-Yüksek Lisans-Doktora diplomalarından sahip olunanların hepsi) aslı ve fotokopisi ya da e-Devlet üzerinden alınacak barkodlu mezun belgesi,
Posta yolu ile gönderecek adaylar için ise; Öğrenim Belgesinin (Lise-Lisans-Yüksek Lisans-Doktora diplomalarından sahip olunanların hepsi) Onaylı örneği ya da e-Devlet üzerinden alınacak barkodlu mezun belgesi.
2. Yarışma sınavına başvurulan KPSS Sonuç Belgesinin İnternet Çıktısı.
3. 4 adet vesikalık fotoğraf. (son 6 ay içinde çekilmiş)
4. Nüfus cüzdanı fotokopisi
5. Erkek adaylar için e-devlet üzerinden alınacak barkodlu askerlik durum belgesi.
6. E-devlet üzerinden alınacak barkodlu adli sicil kayıt belgesi.
7. Atama Başvuru Formu. (Formun elektronik ortamda doldurularak imzalanmış şekilde teslim edilmesi gerekmektedir.)
8. Mal bildirim beyannamesi. (Formun elektronik ortamda doldurularak imzalanmış şekilde teslim edilmesi gerekmektedir.)
9. Evrak teslim üst yazısı.
10. Kamu Görevlileri Etik Sözleşmesi.
11. Özgeçmiş.