Şirketler için kurumsallık bakımında iyi bir logoya sahip olmak büyük önem arz ediyor.
Klasik, modern, şık ve zarif gibi daha birçok kategoride ele alınabilecek olan logolar, şirketler tarafından en çok dikkat edilen unsurların başında geliyor.
Kurumsal kimliklerini yansıttığı için birçok firma çağa ayak uydurmak amacıyla logo değişikliğine gitmeyi tercih ediyor.
Bu şirketlerden bir tanesi de Japonya'nın ve dünyanın en büyük otomobil üreticileri arasında yer alan Mazda oldu.
Türkiye'de de büyük bir pazar hacmine sahip olan Mazda, geçtiğimiz yıl sessiz sedasız bir şekilde ülkemizden çekilmişti.
PATENT YENİ LOGOYU ORTAYA ÇIKARDI
Henüz şirket tarafından resmi bir açıklama yapılmamış olsa da Japonya'da alınan bir patent, markanın yeni logosunun sızmasına neden oldu.
Patent, markanın yeni logosunun çok daha sade bir tasarımı yansıtacağını gözler önüne serdi.
Patente göre Mazda da diğer otomobil üreticileri gibi 3 boyutlu logodan 2 boyutlu logoya geçiş yapmış gözüküyor.
Yeni logonun resmi olarak ne zaman kullanılmaya başlanacağı ise henüz bilinmiyor.
Mazda’nın geçmiş yıllarda kullandığı logolar şu şekilde: