Shiftdelete'de yer alan bilgilere göre, Dijital çağa uygun bir şekilde daha sade logolara imza atmaya başlayan markalar, üç boyutlu logoları terk ederken, iki boyutlu amblemlere imza atıyor. Bunu son örneği ise Opel’den geldi.
LOGODA MARKANIN 'ELEKTRİKLİ' GELECEĞİ
Alman otomobil üreticisi, yaptığı bir tanıtım ile 2024 yılından itibaren kullanacağı logoyu gözler önüne serdi. İkonik ‘Blitz’ (Yıldırım) logosuna yeni bir yorum kazandıran Opel, yakın zamanda tüm modellerinde bu logoyu kullanmaya başlayacak.
Elektrikli otomobil sayısı günden güne artarken Opel’in ‘Blitz’ amblemi de daha anlamlı bir hâl almış durumda. Şirketin elektromobilite çağını simgeleyen yeni logo, markanın tamamen elektrikli otomobile geçiş sürecinde de önemli bir simge olacak.
Önceki logoların aksine Opel’in yatay olarak konumlandırdığı yıldırım amblemi, iki parçalı bir tasarım ile karşımıza çıkıyor. Logo yeni hâliyle bizlere elektrik algısını daha iyi aktarıyor. Ayrıca yeni yıldırım amblemi, tasarımın değişmesi ile birlikte kendisini saran çemberden daha fazla dışarı taşacak gibi görünüyor.
Opel, 2024 yılında üretim bandından inecek araçlar ile birlikte yeni logosunu da kullanmaya başlamayı planlıyor. Ancak yeni logoyu bir otomobil üzerinde görmek için 2024 yılını beklemek zorunda kalmayacağız. Opel CEO’su Florian Huettl, IAA Mobility fuarında yeni logolarını taşıyan araçlar sergileyeceklerini açıkladı.