Londra'da O2 Arenası'nın yanında dev bir Pepsi kutusu yükselirken, Varşova ve Ho Chi Minh'te gökyüzünde balonlarla Pepsi logosu oluşturuldu. Mısır'da Nil Nehri'nde ve Dubai'de Ain Dubai'de muhteşem ışık gösterileri düzenlendi.
Pepsi'nin yeni logosunda markanın küresi ve adı yer alıyor. Yeni görsel kimlik, marka tarihine bir saygı duruşu olarak nitelendirilirken, aynı zamanda güçlü ve modern bir dokunuşla sunuldu.
PepsiCo İçecek Kategorisi Kıdemli Pazarlama Direktörü Aslı Önder konuya ilişkin şunları söyledi: "Yeni görsel kimliğimiz cesur, kendinden emin, modern ve ikonik. Tüketicilerimiz, sevdikleri harika tadın keyfini, müzik, spor, oyun ve kültür alanlarında sunduğumuz etkileyici ve eğlenceli deneyimlerle daha fazla çıkaracak."
Yeni logonun tasarım sürecinde dünya çapında tüketicilerin görüşleri alındı ve sonuç olarak ortaya çıkan logo 120'den fazla pazarda kullanılacak.
Sosyal medyada da büyük ilgi gören yeni logo, birçok kullanıcı tarafından modern ve etkileyici bulunurken, bazıları ise eski logonun daha çok sevildiğini belirtti.
Pepsi'nin bu yenilikçi adımı, markanın ilerleyen dönemde kültüre ve tüketicilerin beklentilerine nasıl yanıt vereceğini merak ediliyor.