Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü tarafından yapılan duyuruda şöyle denildi;
"2023 yılı genel atama döneminde, isteğe ve mazerete bağlı atama talebinde bulunan personelden, öncelikle 06.02.2023 tarihinde yaşanan depremler nedeniyle yer değişikliği talebinde bulunan personelin talepleri değerlendirilmiş olup, atanması uygun görülen personelin atandığı birimler ve atama onayları Yönetim Bilgi Sistemi üzerindeki özlük kayıtlarına işlenmiştir.
Diğer personelin atama talepleri daha sonra değerlendirilecektir.
Ataması yapılan personel, atama onaylarını, Yönetim Bilgi Sistemi üzerinden “Bilgilendirme/Beyan” menüsü altında bulunan “Kullanıcı/Personel Bilgilerim” sayfası “Personel Bilgileri” sekmesinde yer alan “Özlük Bilgileri” alt sekmesinden görüntüleyebilir."