Tekstilden elektroniğe binlerce ürün indirime girecek o tarihleri kaçırmayın !

Tekstilden elektroniğe binlerce ürün indirime girecek o tarihleri kaçırmayın !

Yılın en büyük indirim günlerine çok az kaldı. İndirimden en iyi ürünleri almak için hangi stratejileri uygulamalıyız ?

Birçok ürünün indirime gireceği vatandaşın A dan Z ye ihtiyaçlarını karşılayabileceği döneme girmek üzereyiz. Hemen hemen aklınıza gelen her ürünün nerdeyse %50 indirime girdiği dönemde hem onlineda hem de perakende mağazalarda izdiham yaşandığına geçen yıllardan şahit olmuşluğumuz var.

thinkstockphotos-155785334.jpg

650 MİLYARLIK BEKLENTİ

Bu sene geçen senelere oranlar artan enflasyondan dolayı daha fazla bir tüketim bekleniyor. Geçtiğimiz yıl toplamı 800 milyar TL’ye ulaşan yıllık e-ticaret hacminin 270 milyar TL’ye yakın kısmının son çeyrekte gerçekleştiğine işaret eden Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB) E-ticaret Meclisi Üyesi Cenk Çiğdemli, “Bu yıl e-ticaret sektörünün toplam son çeyrek ciro rakamının en az 650 milyar TL olmasını bekliyoruz. Sipariş adedinin de geçen yıldan yola çıkarak bir kıyas yaptığımızda en az 1.5 milyar adet olacağını söyleyebiliriz. Türkiye dünyada e-ticaret büyüme hızında üçüncü” dedi.

shopping.jpg

E - TİCARET HIZLA BÜYÜYOR

Ekim ayından başlayıp yıl sonuna kadar devam eden 3 aylık süreç, e-ticaret sektörünün kampanya ve indirim çılgınlığı dönemi olarak da biliniyor. Okul dönemi kampanyaları, 11 Kasım Bekarlar Günü, 'Efsane Cuma' ‘Şahane Cuma’ olarak isimlendirilen Black Friday, hemen ardından gelen Siber Pazartesi kampanyaları ve yılbaşı indirimleri ile beraber adeta bir alışveriş sezonuna dönüşen son üç ayda bu yıl sektörün beklentisi yüksek.

shopping-aricanduva-sao-paulo.jpg

İSTEDİĞİNİZ ÜRÜNÜ STOK BİTMEDEN NASIL ALABİLİRSİNİZ ?

Eğer alışveriş bağımlısıysanız ve alışveriş yapmak sizin için bir tutkuysa iş sizin için çok kolay. fakat ihtiyaçları doğrultusunda alışveriş yapan 'ben çok alışveriş yapmam, piyasadan anlamam' diyenler için yapmanız önerilenler: İndirimlere en pratik ulaşılan mecralar e-ticaret siteleri. Bu mecralarda on binlerce satıcı yer alıyor. Bazen ürün fiyatları kampanyadan önce yükseltilip sonradan yüksek (yüzde 70-80 gibi) indirim varmış gibi lanse edilebiliyor. Böyle indirim oyunlarına gelmemek için planladığınız ürünlerin fiyatlarını yakın takibe alın. Bunun en sağlıklı yöntemi şimdiden o ürünün fiyatını farklı sitelerden kontrol edip en uygun olanını not etmektir.

gcrp-mercado-libre-translation-06142022-8e00db323fecefcdb3ccef350206d445e6f8a9c2.jpeg

SEPETİNİZDEN ÜRÜN UÇUP GİDEBİLİR

Yani unutma ihtimalinize karşı o ürünün fiyatını yazın. Bazen o ürünleri sadece alışveriş için kullandığınız e-ticaret uygulamasının sepetine atmak yeterli olmayabilir. Ürünün fiyatı sepetteyken bile değişebilir. Ürünü favori listenize alarak da fiyat kontrolü yapabilirsiniz. Bu şekilde, indirimin zirveye çıktığı günlerde bu ürünlerin ne kadar ucuzladığını hesaplayabilirsiniz.

SONUÇ OLARAK

Hız kesmeden devam eden enflasyon artışına rağmen alım gücü düşmüş dahi olsa vatandaşlar ihtiyacını karşılamak için hem mecburi bazen de keyfi alışveriş yapmak zorunda kalıyor. Kış yaklaşıyorlar kışlık bot, mont alımlarında fiyat artışları görülecektir bu nedenle almayı ertelediğiniz veya istediğiniz bir ürünü fiyatı yüksek olduğu için alamıyorsanız bu tarihlerde kaçırmayın. Sonrasında daha pahalıya alabilirsiniz.

İlgili Haberler
YORUMLAR
YORUM YAZ
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.