Karabük'te faaliyet gösteren Kanyon Vadi Otel, 35 koli içme suyu siparişi verdi. Ancak teslimat sonrası otel çalışanları büyük bir şok yaşadı. Minibarlar için getirilen şişelerde yüzen cisimler gören çalışanlar, durumu otel yöneticisi Dursun Yeniışık’a bildirdi. Yeniışık, firma ile iletişime geçmeye çalışsa da sorunu çözemeyince konuyu mahkemeye taşımak zorunda kaldı.Konuya ilişkin açıklamalarda bulunan Yeniışık, "15 Haziran'da bayimizden su siparişi verdik. Müşterilerimizden gelen şikayetler üzerine, şişelerde bakteri benzeri maddeler olduğunu fark ettik," dedi.Firma yetkilileriyle iletişim kurmaya çalıştığını belirten Yeniışık, "Firma yetkilileri bana ulaşamadıklarını iddia ediyorlar. Ancak ben hem telefon hem de mail yoluyla defalarca ulaşmaya çalıştım, ancak hiçbir geri dönüş alamadım. Son çare olarak konuyu avukatıma devrettim" diye konuştu.
Yaklaşık iki haftadır çözüm beklediğini ifade eden Yeniışık, "Hem biz hem de müşterilerimiz mağdur durumda. Firma yetkilileri bana ulaşamadıklarını söylüyorlar, oysa telefonlarım 24 saat açık. Avukatım konuyla ilgileniyor" dedi.