Türk Hava Yolları (THY) Basın Müşaviri Yahya Üstün, THY'nin bilgi sistemlerinde yaşanan teknik sorunlar sebebiyle biletleme ve rezervasyon işlemlerinde aksamalar meydana geldiğini duyurdu.
Yahya Üstün, sosyal medya üzerinden yaptığı açıklamada, biletleme ve rezervasyonda aksaklık yaşadıklarını söyledi ve sorunun en kısa sürede çözülmesi için ekiplerin çalıştığını belirtti. Bu teknik aksaklık nedeniyle yaşanan rahatsızlıktan ötürü müşterilerden özür dilendi ve güncellemelerin paylaşılacağı bilgisi verildi.
AKSAKLIK NEDENİYLE ÖZÜR DİLEDİ
Üstün, yaşanan aksaklık nedeniyle özür dileyerek şu ifadeleri kullandı:
“Dünyada havacılık da dahil farklı sektörden birçok şirketi etkileyen yazılım kaynaklı bir problem yaşandığı tespit edilmiştir. Kısmi olarak etkilenen operasyonlarımızdaki bu sorunun giderilmesi için gerekli aksiyonlar alınmaktadır. Operasyonlarımız kademeli olarak normal seyrine dönmektedir. Yaşanan aksaklıktan dolayı siz değerli misafirlerimizden özür dileriz.”
Dünya genelinde sistemlerde bir aksaklık meydana gelmesi sonucu yaşanan bu durum birçok firmanın çalışma sistemini engelledi.