Son beş yılda artan maliyetlere bağlı olarak menü fiyatlarının yaklaşık yüzde 40 artması, müşteri tercihlerini olumsuz etkiledi. McDonald's, uygun fiyatlı seçeneklerle bu düşüşü tersine çevirmeyi hedefliyor.
UYGUN FİYATLI YENİ MENÜ DUYURULDU
McDonald's, ABD'deki restoranlarında yüksek fiyatlardan dolayı müşteri kaybını önlemek amacıyla son yılların en büyük menü değişikliğini yapıyor. Şirket, 7 Ocak 2025'te yeni "McValue" menüsünü sunacağını duyurdu.
YENİ MENÜDE BÜTÇE DOSTU SEÇENEKLER
Daha uygun fiyatlı seçenekler sunmayı amaçlayan yeni bir kategori olan McValue Menü, daha uygun fiyatlardan sunulacak.
Menüde ayrıca Bir Al, 1 Dolara Bir Ekle şeklinde bir seçenek de bulunuyor. Bu seçenek, kahvaltı dahil birçok ürünü kapsayan özel teklif olarak değerlendiriliyor.
FRANCHİSE’LAR İLE İŞ BİRLİĞİ VE YEREL KAMPANYALAR
McValue menüsünde, uygulama içi tekliflerin yanı sıra franchise sahiplerinin düzenleyeceği yerel yiyecek ve içecek kampanyaları da bulunacak.
ABD Başkanı Joe Erlinger, yeni menüyle ilgili olarak şunları söyledi:
"Değer, müşterilerimiz için farklı anlamlara geliyor. Onlara değeri kendi koşullarına göre tanımlama fırsatı sunan bir platform oluşturmak için franchise sahiplerimizle yakın çalıştık."
EKİM AYINDAKİ E. COLİ SALGINI VE DESTEK ADIMLARI
Ekim ayında yaşanan E. coli salgını, McDonald's şubelerinde trafiğin düşmesine neden oldu. Şirket, bu durumdan en çok etkilenen şubeler için geçtiğimiz hafta pazarlama ve destek çalışmaları için 100 milyon dolarlık bir bütçe ayırdığını açıkladı.
Ünlü fastfood zincirinde bakteri skandalı! Yiyenler hastanelik oldu: 1 kişi hayatını kaybetti
DEĞER ODAKLI MARKA İMAJI
Gıda endüstrisi uzmanı David Henkes, McValue menüsünün McDonald's'ın uygun fiyatlı bir marka olarak algısını güçlendireceğini belirtti. Bu adım, McDonald's'ın müşteri sadakatini artırmayı ve büyümeyi yeniden canlandırmayı amaçlayan stratejilerinin bir parçası olarak değerlendiriliyor.