Aralarında Adriana Lima, Miranda Kerr, Kendal Jenner ve Isabeli Fontana’nın da olduğu onlarca top modeli podyumunda yürüterek dünya çapında ses getiren moda etkinliklerine imza atan Dosso Dossi Fashion Show, yine unutulmaz bir defile gerçekleştirdi. Antalya’nın Serik ilçesi Belek Turizm Beldesi’nde yer alan NEST Kongre Merkezi’ndeki defileye moda severlerin ilgisi yoğun oldu.
“Yeryüzü kaynaklarının doğru kullanımına dikkat çekmek amacıyla” özel olarak hazırlanan podyumda düzenlenen defilenin baş mankeni Victoria’s Secret’ın ünlü top modeli Norveçli Frida Aasen oldu. Aasen’e aralarında Brezilya Güzeli Maria Brechane ve Türkiye Güzeli Nursena Say’ın da olduğu toplam 70 model eşlik etti. Ünlü mankenler, Lady Estrella by Pınar Kerimoğlu, Of White ve Modalinda markalarının 2024 ilkbahar-yaz koleksiyonlarından oluşan kıyafetleri defileyi izleyen yaklaşık iki bin konuğun alkışları arasında başarıyla sergiledi. Defilenin finalinde ise Frida Aasen ve diğer modeller, izleyenlere sürpriz yaparak Cumhuriyet'in 100. yılına ithafen kırmızı kıyafetlerle podyuma çıktı.
İKLİM VURGUSU
Toplam bin 400 metrekarelik bir alanda gerçekleştirilen defileyi iki bin özel davetli izledi. Ünlü top modellerin yanı sıra podyum konseptleriyle de adından söz ettiren Dosso Dossi Fashion Show için yine özel bir tasarım hazırlandı. Yeryüzü kaynaklarının doğru kullanımına dikkat çekmek amacıyla, dünyanın kurak ve çölleşmiş görünümü fanuslar içinde kurtarılabilmiş bitkilerle sergilendi. Sürdürülebilirlik kavramına vurgu yapan podyum tasarımı konuklardan tam not aldı.
“İHRACATA YÖNELİK KATMA DEĞERLİ ÜRÜNLER PAZARLIYORUZ”
Dosso Dossi Holding Yönetim Kurulu Başkanı Hikmet Eraslan, 3-18 Aralık tarihleri arasında Antalya’da düzenlenen Dosso Dossi Fashion Show kapsamında 20 ülkeden 120 katılımcı firmanın yer aldığını ve 5 bin tekstil alıcısını ağırladıklarını söyledi. Organizasyonun ülke için çok faydalı olduğuna dikkat çeken Eraslan, “Biz tamamen ihracata dönük katma değerli ürünler pazarlıyoruz. Bu da bizim için çok mutluluk verici” dedi.
Eraslan düzenledikleri defilede sürdürülebilirlik, kuraklık ve dünyaya da yaşanan susuzluk konusunda mesaj vermeyi amaçladıklarını belirtti.
“ÜLKEMİZİN TURİZMİ VE TANITIMI ADINA FAYDA SAĞLAMAK İSTİYORUZ”
Modayı Türkiye için bir reklam aracı olarak kullandıklarını da aktaran Eraslan, “Türkiye’nin dünyada beşinci büyük üretici olduğunu göz önüne aldığımızda, buraya gelen tüm ünlülerin ayak bastıkları yerleri göstermek istiyoruz. Ülkemizin turizmi ve tanıtımı adına fayda sağlamak istiyoruz. Bu bir sosyal sorumluluk ve bunun karşılığında bir beklentimiz olmuyor. Aynısını Frida’ya da yaptık. O da sosyal medya aracılığıyla ‘Merhaba Türkiye’ anonsunu yaptı. Bizim adımıza çok değerli ve bunu bir strateji olarak kullanıyoruz” diye konuştu.
''ÇOK İYİ ZAMAN GEÇİRDİM"
Ünlü Manken Frida Aasen ise, “Çok iyi zaman geçirdim. Bunun bir mesaj içermesi benim için çok anlamlı. Burada iklim değişikliğiyle ilgili bizim de mesaj iletiyor olmamız çok önemliydi, bunun bir parçası olmaktan mutluluk duyuyorum” dedi.
“TÜRK MARKALARININ DÜNYA MARKALARI ARASINDA OLACAĞINA İNANIYORUM”
Türk moda tasarımları hakkında görüşlerini de dile getiren Frida Aasen, “Gördüğüm ürünler çok etkileyici ve güzel ama bana göre yeterli değil. Daha büyük çapta olması gerektiğini düşünüyorum. Dünya markalarının arasında Türk markalarının olacağına inanıyorum” ifadelerine yer verdi.
İlgili Haberler