Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi akademik personel alacak

Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi akademik personel alacak

Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi bünyesine Profesör, Doçent ve Doktor Öğretim Üyesi olarak istihdam etmek üzere 25 akademik personel alacağını duyurdu. Son başvuru tarihi 16 aralık 2022 olarak açıklandı.

ÖĞRETİM ÜYESİ ALIM İLANI
Resmi Gazete''de Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi Rektörlüğünden yapılan açıklamada: ''''Üniversitemizin aşağıda belirtilen birimlerine 2547 sayılı Kanun''un ve Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Yönetmeliği ve Üniversite Senatosunun 31.12.2021 tarihli 2021/26 sayılı toplantısında ve Yükseköğretim Kurulu Genel Kurulunun 01.06.2022 tarihli toplantısında kabul edilerek 01.06.2022 tarihinde yürürlüğe giren Bandırma Onyedi Eylül İIniversitesi Öğretim Üyeliğine Atama ve Yükseltme Kriterleri Yöııergesi''nin ilgili maddeleri uyarınca öğretim üyesi alınacaktır. Başvuracak adayların ilgili mevzuatta ve ilanda belirtilen şartlan taşımaları gerekmektedir. Ayrıca yurt dışından alınan diplomalann denkliğinin Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı/Üniversitelerarası Kımıl tarafından onaylanmış olması ve 657 sayılı Kanun''un 48. maddesindeki tüm şartlan taşıyor olmaları gerekmektedir.''''
Başvuru için gerekli belgelere ve ayrıntılı bilgiye Üniversitemizin https://bandinna.edu.tr ve https://pdb.bandirma.edu.tr adresinden ulaşılabilir.
İlanda belirtilen bilgiler kadro ilanına başvurmak için asgari koşul olup kadroya atanma hakkı sağlamaz.
Rektörlük tarafından uygun gördüğü takdirde başvuru yapılmış olsa dahi ilanın her aşaması iptal edilebilir.

BAŞVURU TAKVİMİ
İlan : 02 Aralık 2022 tarihli Resmi Gazete
Başvuru Başlama Tarihi : 02.12.2022
Son Başvuru Tarihi : 16 12.2022

Başvuru Adresi: Başvurular ilanda belirtilen tarihler arasında sadece Online olarak https://ilan.bandirina.edu.tr adresi üzerinden kabul edilecek ve bu link üzerinden işlemler yürütülecektir. Şahsen veya posta ile yapılan başvurular kabul edilmeyecektir.

ÖĞRETİM ÜYESİ KADROLARINA BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER
2.1. İmzalı Başvuru Dilekçesi (https://bandirma. edu. ir ve https://pdb. bandirma. edu.tr adresindeki ilgili alım ilam duyurusunda yer alan form dilekçe indirilip bilgisayar ortamında doldurularak ıslak imza ile imzalanıp, taratılarak tekrar sisteme yüklenecektir.)
2.2. Diplomalar (Lisans ve Lisansüstü diplomaları veya geçici mezuniyet belgeleri, yurt dışından alınan diplomalar için onaylı diplomayla birlikte onaylı denklik belgesi de eklenmelidir.) (Sistemde Öğrenim Bilgileri alanına eksiksiz eklenmesi gerekmektedir. )
2.3. Doçentlik Belgesi
2.4. Özgeçmiş ve Yayın Listesi
2.5. Değerlendirmeye Alınacak Yayın ve Faaliyetler Puan Tablosu (Yönerge EK-2)
2.6. Bilimsel Çalışma ve Yayınlar (Her bilimsel çalışma ve yayma ilişkin dokümanlar ilgili alana eklenecektir.)(Profesör kadroları için başlıca araştırma eseri ayrıca eklenecektir.)
2.7. Yabancı Dil Belgesi
2.8. Sertifikalar
2.9. Tecrübe ile İlgili Belgeler
2.10. Hizmet Belgesi (Herhangi bir kurumda çalışmakta olanlar ile ayrılmış olanlar için e-Devlet https://www.turkiye. gov tr/sosval-Euvenlik-hitap-hizmet-dokumıı adresi üzerinden alacakları HİTAP Hizmet Cetveli)
2.11. Fotoğraf (Son altı ay içinde çekilmiş.)
2.12. Nüfus ciizdanı/kimlik kartı fotokopisi
2.13. Adli Sicil Kaydı (Kamu kurumlanma yönelik düzenlenen)
2.14. Askerlik Durum Belgesi (muaf, tecilli, terhis olduğunu belirten) (erkek adaylardan)

3) İlgili Yönetim Kurulları adaylardan deneme dersi yapmalarım isteyebilir.
4) İlan şartlarına uygun olmadığı sonradan anlaşılan başvurular geçersiz sayılacak, atamaları yapılmış olsa dahi atamaları iptal edilecek ve hiçbir hak talep edemeyeceklerdir.
5) Sistem üzerinden tamamlanmayan taslak durumundaki başvurular kabul edilmeyecek olup başvurunun süresi içinde eksiksiz tamamlanması tamamen adayın sorumluluğundadır. Taslak aşamasında bırakılan ve eksik yapılan başvurulardan Üniversitemiz sorumlu değildir.
6) İlanda belirtilen şartları taşımayan, eksik bilgi/belgesi olan adayların başvuruları kabul edilmeyecektir.
7) Online olarak yapılan başvurular için istenen tüm bilgi ve belgeler ile atama için gerekli belgelerin onaylı örnekleri Üniversitemiz birimleri tarafından gerektiğinde adaylardan fiziksel olarak istenebilecektir.
8) Adaylar ilan edilen kadrolardan sadece birine başvurabilirler.
9) Belgelerde onaylayanın adı soyadı, unvanı, mühür, tarih olmalı, bu bilgiler ve mührün okunaklı olması gerekmektedir.
10) Başvuruda istenen belgelerden e-Devlet üzerinden almanlar, eğer belgenin içeriği ve karekod vb. tüm doğrulamaları okunaklı ve eksiksiz ise kabul edilecek ancak atanmaya hak kazanan adaylardan onaylı örnekleri istenecektir.
11) istenen belgeler yabancı dille düzenlenmiş ise noter onaylı Türkçe tercümeleri eklenmesi zorunludur.
12) Erkek adayların askerlik yönünden Mahkeme veya Bakaya durumunda olmamaları gerekmektedir.
13) Atanmaya hak kazanan adaylardan Sağlık Kurulu Raporu istenebilecektir.

ÖĞRETİM ELEMANI ALIM İLANI
Resmi Gazete''de Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi Rektörlüğünden yapılan açıklamada: ''''Üniversitemizin aşağıda belirtilen bit imlerine; Öğretim Üyesi Dışındaki Öğretim Elemanı Kadrolarına Yapılacak Atamalarda Uygulanacak Merkezi Sınav ile Giriş Sınavlarına İlişkin Usul ve Esaslar Elakkında Yönetmelik, Öncelikli Alanlardaki Araştırma Görevlisi Kadrolarına Atananların Lisansüstü Eğitimler ile Diğer Hususlara İlişkin Usul vc Esaslar, 2547 sayılı Yükseköğretim Kanunu ve 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu''nun 48. maddesi hükümleri uyarınca personel alınacaktır. Başvuracak adayların ilgili mevzuatta ve ilanda belirtilen şartları taşımaları gerekmektedir.'''' denildi.
Başvuru için gerekli belgelere ve ayrıntılı bilgiye Üniversitemizin https://www.bandirma.edu.tr adresinden ulaşılabilir.
İlanda belirtilen bilgiler kadro ilanına başvurmak için asgari koşul olup kadroya atanma hakkı sağlamaz.
Rektörlük tarafından uygun gördüğü takdirde başvuru yapılmış olsa dahi ilanın her aşaması iptal edilebilir.


Başvuru Adresi : Başvurular ilanda belirtilen tarihler arasmda sadece Online olarak https://ilan.bandinna.edu.tr adresi üzerinden
kabul edilecek vc bu link üzerinden işlemler yürütülecektir. Şahsen veya posta ile yapılan başvurular kabul edilmeyecektir.
Sonuçların ilan edileceği internet adresi : https://www.bandinna.edu.tr

2) ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ VE ÖĞRETİM GÖREVLİSİ KADROLARINA BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER:
2.1. İmzalı Başvuru Dilekçesi (https://bandirma.edu.tr ve https://pdb. bandırma, edu.tr adresindeki ilgili alım ilanı duyurusunda yer alan form dilekçe
indirilip bilgisayar ortamında doldurularak ıslak imza ile imzalanıp, taratılarak tekrar sisteme yüklenecektir.)
2.2. ALES Sonuç Belgesi (Doğrulama kodu bulunan)(Muafiyet talep edenler için muafiyete esas belgesinin Aslı/Aslı Gibidir onaylı örneği)
2.3. YDS veya Eşdeğeri Sınav Sonuç Belgesi (Doğrulama kodu bulunan) (ilan şartına göre zorunlu)
2.4. Diplomalar (ilan şartında istenen mezuniyetlere ilişkin Lisans ve Lisansüstü diplomaları veya geçici mezuniyet belgeleri, yurt dışından alman diplomalar için onaylı diplomayla birlikte onaylı denklik belgesi de eklenmelidir.) (Başvuru tarihleri içerisinde E-devletten alman karekodlu belgeler kabul edilir.) (Adayların belgelerinde ilanda belirtilen bölünıden/anabilim dalından/programdan mezun olduğunu diploma/mezuniyet belgesinde veya Yükseköğretim Kurulu Başkanlığından alınmış eşdeğerlik/denklik belgeleri ile kanıtlamaları gerekmektedir. ) (Sistemde Öğrenim Bilgileri alanına eksiksiz eklenmesi gerekmektedir.)
2.5. Lisans Transkripti (Başvuru tarihleri içerisinde E-devletten alman karekodlu belgeler kabul edilir.)
2.6. Lisansüstü Transkriptlcri (İlan şartında istenen Öğrenim/mezuniyetlere ilişkin)(Mezuniyet şartı olmayanlar için zorunlu değil.) (Başvuru tarihleri içerisinde E-devletten alman karekodlu belgeler kabul edilir.)
2.7. Öğrenci Belgesi (ilan tarihinden sonra alınmış belgeler kabul edilir.) (Başvuru tarihleri içerisinde E-devletten alınan karekodlu belgeler kabul edilir.) (ilan şartı olmayanlar için zorunlu değil.) (Adayların ilanda belirtilen bölümde/anabilim dalında/programda öğrenim gördüğünü başvuru süresi içerisinde alınmış öğrenci belgesinde veya ilgili Enstitü Müdürlüklerinden alınmış ıslak imzalı/elektronik belgelerle kanıtlamaları gerekmektedir.) (Sistemde Öğrenim Bilgileri alanına eksiksiz eklenmesi gerekmektedir.)
2.8. Tecrübe Belgeleri ve SGK Hizmet Dökümü (Tecrübe istenilen kadrolarda bu durumu kanıtlayan resmi ya da özel kuruluşlardan alınmış belgeler ile birlikte alanda çalışmayı kanıtlayan SGK Hizmet Döküm Belgesi (meslek kodunu ve unvanını gösterir) teslim edilecektir.) (ilan şartına göre zorunlu)
2.9. Özgeçmiş
2.10. Adli Sicil Kaydı (Başvuru tarihleri içerisinde E-devletten alınan karekodlu belgeler kabul edilir.) (Kamu kuramlarına yönelik düzenlenen)
2.11. Askerlik Durum Belgesi (Erkek adaylar için) (Başvuru tarihleri içerisinde E-devletten alman karekodlu belgeler kabul edilir.)
2.12. Nüfus Cüzdanı/Kımlık Kartı fotokopisi
2.13. Fotoğraf (Son altı ay içinde çekilmiş.)

3) İlan şartlarına uygun olmadığı sonradan anlaşılan başvurular geçersiz sayılacak, atamaları yapılmış olsa dahi atamaları iptal edilecek ve hiçbir hak talep edemeyeceklerdir.
4) Sistem üzerinden tamamlanmayan taslak durumundaki başvurular kabul edilmeyecek olup başvurunun süresi içinde eksiksiz tamamlanması tamamen adayın sorumluluğundadır. Taslak aşamasında bırakılan ve eksik yapılan başvurulardan Üniversitemiz sorumlu değildir.
5) İlanda belirtilen şartları taşımayan, eksik bilgi/belgesı olan adayların başvurulan kabul edilmeyecektir,
6) Online olarak yapılan başvurular için istenen tüm bilgi ve belgeler ile atama için gerekli belgelerin onaylı örnekleri Üniversitemiz birimleri tarafından gerektiğinde adaylardan fiziksel olarak istenebilecektir.
7) Adaylar ilan edilen kadrolardan sadece birine başvurabilirler.
8) Belgelerde onaylayanın adı soyadı, unvanı, mühür, tarih olmalı, bu bilgiler ve mührün okunaklı olması gerekmektedir.
9) Başvuruda istenen belgelerden e-Devlet üzerinden almanlar, eğer belgenin içeriği ve karekod vb. tüm doğrulamaları okunaklı ve eksiksiz ise kabul edilecek ancak atanmaya hak kazanan adaylardan onaylı örnekleri istenecektir.
10) İstenen belgeler yabancı dille düzenlenmiş ise noter onaylı Türkçe tercümeleri eklenmesi zorunludur.
11) "Öğretim Üyesi Dışındaki Öğretim Elemanı Kadrolarına Yapılacak Atamalarda Uygulanacak Merkezi Sınav ile Giriş Sınavlarına İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmelik" hükümleri uyarınca yüksek lisans belgelerinin tezli olup olmadığı belirtilmesi gerekli olup Tezli Yüksek Lisans olduğu belirtilmeyen belgelerde Yönetmelik hükümlerine göre değerlendirme yapılacaktır.
12) Başvurular, sonuçlar ve kazanan adayların atama için başvuru evraklarıyla ilgili Üniversitemiz internet sayfasında yayınlanacak duyurular tebligat niteliğinde olup ayrıca bir tebligat yapılmayacaktır. Zorunlu hallerde sınav takviminde değişiklik yapılması durumunda internet sayfasında duyurulacaktır.
13) Araştırma Görevlisi ilanlarında atamalar 2547 sayılı Kanun''un 50-d maddesine göre yapılacaktır.
14) Erkek adayların askerlik yönünden Mahkeme veya Bakaya durumunda olmamaları gerekmektedir.

İlgili Haberler
YORUMLAR
YORUM YAZ
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.