Giyim perakendesinin önde gelen isimlerinden biri olarak tanınan Boyner, bu kez "Horizon" adlı projesiyle sessiz ve ulaşılabilir lüksü geniş kitlelerle buluşturmayı hedefliyor.
2019 yılında Beymen'i Katarlı Mayhool'a satışından sonra 5 yıllık rekabet yasağının süresi dolan Boyner, Horizon markasıyla lüks mağazacılık sektörüne dönüş yapıyor. Ancak, markanın adı “Horizon” olarak kalıp kalmayacağı henüz netlik kazanmış değil.
Boyner Mağazacılık’ın CEO’su Eren Çamurdan, 2024 hedeflerinin cirosunu iki katına çıkarmak olduğunu belirtti. COVID-19 döneminde uyguladıkları yeni nesil mağazacılık stratejileri sayesinde 2023 yılında önemli bir büyüme yaşadıklarını ifade eden Çamurdan, 2023’ü yüzde 116’lık bir cirosal artışla kapattıklarını ve hedeflerinin 40 milyar TL olduğunu söyledi. Boyner.com.tr ise, geçen yıla göre yüzde 185 oranında büyüyerek dikkat çekti.
Pandemi döneminde başlatılan dönüşüm sürecinin olumlu sonuçlar verdiğini vurgulayan Çamurdan, genç müşteri oranının 2019'a göre yüzde 12 artarak yüzde 46'ya ulaştığını belirtti. 2023 yılı itibarıyla tüm kanallarda toplam 40 milyon ürün satışı gerçekleştirdiklerini söyledi.
Çamurdan, 2024 yılının hızlı başladığını ve tüketici talebinin baskılanmasına rağmen güçlü bir büyüme gördüklerini kaydetti. İlk beş ayda toplam satışlarda yüzde 94, online satışlarda ise yüzde 116 oranında bir büyüme yaşandığını belirten Çamurdan, online müşteri ziyaretlerindeki artışın ise yüzde 56 olduğunu açıkladı.