İnternet kullanıcılarına ilişkin ilginç araştırma: O sonuçlara bakılmıyor!

İnternet kullanıcılarına ilişkin ilginç araştırma: O sonuçlara bakılmıyor!

İnternet kullanıcılarının neler arattığına ve karşılaştıkları verileri nasıl değerlendirdiklerine ilişkin bir araştırma yapıldı. Araştırmanın sonuçları açıklandı. İşte detaylar...

Global SEO platformu Ahrefs’in paylaştığı verilere göre, internetteki deneyimlerin yüzde 68''i bir arama motoru ile başlıyor. Kullanıcıların yüzde 99.4’ü birinci sayfadaki arama sonuçlarına tıklarken, Google arama sonuçlarında sıralamadaki ilk üç site de tüm tıklamaların yüzde 54,4''ünü alıyor ve site sahipleri ziyaretçilerini müşteriye dönüştürebiliyor.

Arama Motoru Optimizasyonu, markalar için stratejik bir hale geldi. Dijital dünyada görünürlüklerini artırmak ve müşteri kitlesini büyütmek isteyen markalar, SEO’ya ağırlık veriyor. Çünkü dijital pazarlama profesyonellerinin yüzde 60’ı SEO aramalarının potansiyel satış kaynaklarının ilk sırasında yer aldığına dikkat çekiyor.

Ajans Direktörü Kerim Atasu ise dijital pazarlama ve SEO’nun her ölçekteki şirket için stratejik hale geldiğini söyledi. Dijital dünyada yer alan veya bu dünyaya adım atmak isteyen herkese rehberlik etmek üzere Clicks’us Akademi platformunu kurduklarını belirten Kerim Atasu, günümüzde markaların rekabetinde stratejik hale gelen SEO uygulamalarına ilişkin değerlendirmede bulundu.

SEO ARTIK BİR SEKTÖR

Kerim Atasu, dijital dünyada şirketler arasındaki rekabetin her geçen gün arttığına dikkat çekerek Arama Motoru Optimizasyonu (SEO) gibi dijital performans uygulamalarıyla dijitalde öne çıkmanın yollarını arayan markaların dijitalleşmeyi müşterilere ulaşmanın en hızlı yolu olarak gördüğünü aktardı.

SEO’nun artık başlı başına bir sektör olarak değerlendirilmeye başlandığını vurgulayan Kerim Atasu, “Arama motorlarının ve arama teknolojilerinin gelişmesiyle birlikte şirketler dijital marka stratejileri geliştirmeye başladı. Bunun temelinde dijital pazarlama ve SEO yani Arama Motoru Optimizasyonu var. Dijital dünyadaki rekabette kilit rol üstlenen SEO, markaları dijital dünyada üst sıralara taşıyor, dijital görünürlüğü artırıyor ve web trafiğini olumlu etkiliyor. Markalar SEO ile potansiyel müşterilere çok daha kolay ulaşabiliyor ve rakip markaların bir adım önüne geçebiliyor” dedi. (DHA)
 

İlgili Haberler
YORUMLAR
YORUM YAZ
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.