İnternetten alışverişte devrim! ‘Eskiyi kapında yenile’ hizmeti duyuruldu

İnternetten alışverişte devrim! ‘Eskiyi kapında yenile’ hizmeti duyuruldu

E-ticaret platformu Hepsiburada, ikinci el telefonları yenilemek için Getmobil ile iş birliği yaparak "Eskiyi Kapında Yenile" adını verdikleri yeni bir hizmeti başlattı.

Söz konusu hizmet sayesinde, daha önce büyük şehirlerdeki fiziksel mağazalarda erişilebilen telefon yenileme işlemi, artık Türkiye'nin 81 iline de yayılmış olacak. Bu, kullanıcıların ikinci el telefonlarını evlerinden çıkmadan yenileyebilmelerine olanak tanıyor.

imgpreview.jpg

Hepsiburada'nın "Eskiyi Kapında Yenile" hizmeti, ikinci el telefonların kolayca yenilenmesi için bir çözüm sunuyor. Kullanıcılar bu hizmetten faydalanmak istediklerinde, önce Hepsiburada üzerinden bir yeni telefon seçiyorlar. Ardından, eski telefonları hakkında bazı detayları sistem üzerinden giriyor ve telefonun kondisyonunu belirten soruları cevaplıyorlar.

Sistem, bu bilgilere dayanarak eski telefon için bir ön teklif sunuyor ve bu teklif, yeni telefonun fiyatından düşülüyor. Onaylanan eski telefon, kullanıcıların evlerinden HepsiJET kuryesi tarafından alınıyor. Alınan eski telefonlar, Getmobil'in uzman teknisyenleri tarafından yenileniyor ve 12 ay garanti ile yeniden satışa sunuluyor. Bu süreç sayesinde, kullanıcılar evlerinden çıkmadan eski telefonlarını değerlendirip yeni telefonlara sahip olabiliyorlar.

oscommerce.webp

SÜREÇ 24 SAATTE TAMAMLANIYOR

Hepsiburada Ticari Grup Başkanı Ender Özgün, yenilenmiş telefon hizmetlerinin verimliliğini ve etkisini vurguladı. Özgün, "Geçtiğimiz yıl Türkiye’de 400 bin telefon yenilenerek hizmete sunuldu. Hepsiburada olarak bu hizmeti 81 ile ulaştırarak en yeni teknolojiyi, en avantajlı şartlarda kullanıcıların kapılarına kadar götürmeyi amaçlıyoruz" dedi. Bu yenilikçi girişimle birlikte, tüketicilere teknoloji alışverişlerini daha konforlu, güvenli ve sorunsuz bir deneyim sunmayı amaçladıklarını belirtti. Özgün, aynı zamanda bu hizmetin sürdürülebilirlik ve döngüsel ekonomiye olan katkılarına dikkat çekerek, bu sayede hem çevreyi koruduklarını hem de ekonomiye uzun vadeli değer kattıklarını ifade etti.

‘ESKİYİ KAPINDA YENİLE’

Murat Atamer, Hepsiburada Mobil Kategoriden Sorumlu Grup Direktörü, yenilenmiş telefon hizmetleriyle ilgili detayları paylaştı. Atamer, “Eskiyi Kapında Yenile hizmetimizle, eski telefonlar uzman ekipler tarafından dikkatlice incelenip, sertifikalı bir şekilde yenilenerek tekrar piyasaya sürülüyor. 2022’de başladığımız bu girişimle şimdiye kadar 60 bin telefonu yeniledik. Bu hizmetin pilot uygulamasında 600 kullanıcı ile gerçekleştirdiğimiz çalışmalarda elde ettiğimiz %92 kullanıcı memnuniyeti oranı, sunduğumuz hizmetin kullanıcı beklentilerini ne kadar iyi karşıladığını ve bu hizmetin değerini kanıtlıyor. Yıl sonuna kadar 50 bin telefonun kapıda değişimini tamamlamayı hedefliyoruz” dedi. Bu ifadelerle, şirketin müşteri odaklı yaklaşımını ve teknoloji alışverişlerinde kolaylık sağlama amacını vurguladı.

İlgili Haberler
YORUMLAR
YORUM YAZ
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.