Türk Hava Yolları (THY) ile seyahat eden yolcular için yeni dağıtım yeteneği (NDC) entegrasyonu ile yolcuların tercihlerine uygun şekilde daha kapsamlı hizmet ve ücret seçeneği erişim imkanına ulaşabilecek.
Uluslararası Hava Taşımacıları Birliği (IATA) tarafından geliştirilmiş olan bir endüstri standardı olan NDC, havayolu şirketlerine daha dolu içerikleri ve daha özel tekliflerini doğrudan seyahat eden acentelere ve üçüncü taraftan olan platformlara iletmelerine imkan sağlayacak.
Bu sistem ile beraber THY’u tercih eden vatandaşlar diledikleri gibi hizmet ve ücret seçeneğine erişim sağlayabilecek.
KİŞİLEŞTİRİLMİŞ REZERVASYON SEÇENEĞİ
Bu yöntem ile birlikte yolcular daha kişiselleştirilmiş rezervasyon deneyiminin keyfini alabilecek.
Aynı zamanda NDC, uçuş durumu, ücretler ve yan hizmetlerle ilgili gerçek zamanlı güncellemeler yapabilecek ve yolcuların en güzel bilgilere anında sahip olmasını sağlayacak.
Konuyla ilgili açıklamalarda bulunan Türk Hava Yolları Genel Müdür (Pazarlama ve Satış) Yardımcısı Ahmet Olmuştur, ‘’Konuklarımıza seyahatleri boyunca özel bir deneyim sunma amacıyla çaba harcıyoruz ve dijital inovasyon vizyonumuz doğrultusunda yeni modelleri benimsiyoruz. Türk Hava Yolları, iletişim yöntemlerini geliştirmek ve paydaşlarına zengin içerik sunmak amacıyla 2024'ün ilk çeyreğinde başlatılacak olan NDC projesi ile ilgili olarak misafirlerimize seyahatlerinin her aşamasında ayrıcalıklı bir deneyim sunmak için çalışıyor ve dijital inovasyon vizyonumuz doğrultusunda yeni modelleri hayata geçiriyoruz.
Türk Hava Yolları, iletişim metodunu geliştirmek ve paydaşlarına sağlam zengin içerikli bir kanal sunmak için 2024 yılının ilk çeyreği içerisinde hayata geçirmek hedefi ile NDC projesini başlatmıştır.’’ şeklinde açıklamalarda bulundu.