Grundig, 2017'de başlattığı "Ruhun Doysun" projesiyle de sürdürülebilir bir yaşam tarzı için farkındalığı artırmayı hedefliyor. Buna bağlı olarak İstanbul'da ilk deneyim mağazasını hayata geçiren marka, Cumhuriyet'in 100. yıldönümünde kapılarını açtı.
Şirketten yapılan açıklamaya göre, Grundig, ilk deneyim mağazasını İstanbul Marmara Park AVM'deki MediaMarkt'ta açtı.
Grundig deneyim mağazası, 87 metrekarelik bir alanda, elektronik, beyaz eşya, küçük ev aletleri kategorilerindeki en yeni teknoloji ürünlerini müşterileriyle sunuyor.
SÜRDÜRÜLEBİLİR YAŞAM PROJELERİ SUNUYOR
Grundig'in sürdürülebilir yaşam biçimlerine ilham vermek üzere tasarladığı deneyim alanında, markanın, sepet aksesuarları deniz kabuğu bazlı bioplastik kullanılarak üretilen bulaşık makinesi gibi çevre dostu ürün ve teknolojileri yer alıyor.
Mağazanın logosu da geri dönüşüm konusundaki farkındalığı yükseltmek adına Back2Life Atölyesi'nde atık malzemelerle hazırlandı. Arçelik'in bu yıl çalışmalarına başlayan sürdürülebilir sanat atölyesi Back2Life'ta, Atık Elektrikli ve Elektronik Eşya Tesislerinden çıkan malzemelerle tasarımlar yapılıyor.
Türkiye'de sürdürülebilirlik alanında geniş çapta iletişim yapan 'ilk marka' olan Grundig, gıda israfından iklim krizine, denizlerde plastiksiz yaşama kadar birçok konuda toplumda bilinç yaratmayı amaç ediniyor.