Başarsoft hedeflerini anlattı

Başarsoft hedeflerini anlattı

Başarsoft, Coğrafi Bilgi Sistemleri alanında çözümler sunan ve yılda iki kez düzenlediği Teknoloji Günleri etkinliklerinin İstanbul ayağında, harita ve konum bazlı teknolojileri masaya yatırdı.

Kamu Son Haber'den Çağlar Çağatay'ın haberine göre, Coğrafi Bilgi Sistemleri alanında çeşitli çözümler sunan Başarsoft, navigasyon, akıllı şehir yönetimi, altyapı şebeke yönetimi, e-ticaret, kargo, lojistik, rota optimizasyonu, saha iş gücü yönetimi ve lokasyon bazlı servisler gibi birçok alanda faaliyetlerini sürdürüyor. İstanbul Radisson Blu Hotel'de gerçekleşen etkinlikte, Başarsoft’un yılda iki kez düzenlediği Teknoloji Günleri'nin İstanbul toplantısı yapıldı.

YENİLİKLER BİRİNCİ ELDEN DUYURULDU

Başarsoft Yönetim Kurulu Başkanı Alim Küçükpehlivan, Teknoloji Günleri'nde yaptığı konuşmada, etkinliklerin amacının Başarsoft’un yeniliklerini birinci elden duyurmak olduğunu belirtti. Küçükpehlivan, sonbaharda Ankara’da düzenleyecekleri etkinlikle de kullanıcıların bir araya gelerek bilgi paylaşımı yapmalarını hedeflediklerini dile getirdi.

Başarsoft'un kamyonlara özel navigasyon çalışmaları hakkında bilgi veren Küçükpehlivan, bu teknolojiyi cep telefonlarına da indirilebilir hale getirdiklerini ve Türkiye ile Avrupa haritalarının yüklü olduğu, kamyonların özelliklerine göre rota çizen bir hizmet sunduklarını söyledi.

10 BİNDEN FAZLA ÇALIŞAN

Global pazara sunulacak olan Rotaban ürünü hakkında bilgi veren Küçükpehlivan, Japon otomobil firması YAZAKI ile iş birliği yaptıklarını açıkladı. Küçükpehlivan, 10 binden fazla çalışanı olan müşterilere hizmet verdiklerini ve Renault, Tofaş gibi firmaların yanı sıra YAZAKI ile çalışmaya başladıklarını belirtti. Ayrıca Mısır'da ilk projelerini başlattıklarını ve daha fazla teknoloji geliştirerek yurtdışına açıldıklarını ifade etti.

OPTİMUM DAĞITIM ÇÖZÜMLERİ AMAÇLANIYOR

Kargo sektöründe uzun yıllardır doğru adres hizmeti verdiklerini hatırlatan Küçükpehlivan, kuryeler için optimum dağıtım çözümleri geliştirdiklerini belirtti. 10 binden fazla kuryenin, gece 3-4 arasında 500 bin ile bir milyon arasında değişen paketleri hangi sırada dağıtacağını planlayarak performansı artırmayı hedeflediklerini söyledi.

Etkinliğin panel oturumlarında farklı sektörlerden firma temsilcileri, Başarsoft ürün ve çözümlerini kullanarak elde ettikleri deneyimlerini paylaştı. Başarsoft İş Geliştirme ve Satış Direktörü Can Yağar'ın moderatörlüğünü yaptığı 'Pazarda Rekabet Gücü ve Marka Perspektifleri' konulu panelde, Domino's Pizza Kıdemli İş Geliştirme Analisti Umut Sezgin, Aygaz Dijital Pazarlama Çözümleri ve Veri Analitiği Müdürü Mehmet Güzel, Ak Gıda-İçim Süt Süt Alım Müdürü Ahmet Doyuk, Doğanay İş Geliştirme Müdürü İlker Tuğrul soruları yanıtladı.

Başarsoft Veri Analizi ve Yayın Yöneticisi Necmettin Ertaş’ın moderatörlüğünü yaptığı 'Başarıya Giden Yolu Kısaltmak Mümkün mü?' konulu panelde, Yurtiçi Kargo Yazılım Geliştirme Müdürü Ümit Köse, Türk Hava Yolları Servis Koordinasyon Görevlisi Atakan Eren Meral, Arkas Lojistik AR-TİM ve Filo Yönetimi Koordinatörü Sinan Şaroğlu ile Dydo Drinco Kıdemli Proje Yöneticisi Durmuş Aydoğdu konuşmacı olarak yer aldı.

Başarsoft Data Direktörü Yalçın Öztürk'ün moderatörlüğünü yaptığı 'Sürdürülebilirlik Çağında Veri Odaklı Yaklaşım' konulu panelde ise Turkcell Mekansal Zeka Birimi Müdürü Semih Öğün, Albaraka Türk Katılım Bankası Dijital Satış ve Pazarlama Birim Müdürü Osman Aktaş, Amazon Müşteri Deneyimi Direktörü Nimet Çukurluöz Aslan ve Etstur E-Ticaret Kategori Müdürü Murat Kıray soruları cevaplandırdı.

Son olarak, PTT Bilişim Daire Başkanı Aydın Atalay, ‘PTT ve Coğrafi Bilgi Sistemlerinin Kullanımı' konulu bir sunum gerçekleştirdi.

İlgili Haberler
YORUMLAR
YORUM YAZ
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.