Yeni evlenen çiftlerin gözdesi haline gelen Dyson markası, sosyal medyada paylaşılan bir görüntü ile yeniden gündeme geldi. İngiliz teknoloji şirketi James Dyson tarafından 1991 yılında kurulan Dyson, elektrikli süpürgeler, el kurutma makineleri, pervanesiz fanlar ve ısıtıcılar gibi çeşitli ürünler tasarlayıp satışını gerçekleştiriyor.
Dünya genelinde 50'den fazla ülkede satış yapan Dyson'ın, Şubat 2018 itibarıyla 12 bin çalışanı bulunuyor. Son dönemlerde özellikle yüksek fiyatlarıyla dikkat çeken Dyson süpürgeleri, geniş bir ilgi görüyor. Ancak, sosyal medyada paylaşılan bir video, potansiyel alıcıları yeniden düşündürmeye başladı.
TEMİZLİK VİDEOSU GÜNDEM OLDU
Videoda, Dyson süpürgenin iç temizliği detaylı bir şekilde gösteriliyor ve bu durum, süpürgeyi satın almayı düşünen kullanıcılar arasında bazı endişelere yol açtı.
Görüntülerde, süpürgenin iç temizliğinin oldukça zahmetli olduğu görülüyor, bu da Dyson’un pratikliği konusunda soru işaretleri oluşturdu.
Sosyal medyada videoyu izleyen bazı kullanıcılar, "Süpürge temizlemek hiç bu kadar zor olmamıştı" şeklinde yorumlarda bulunurken, diğer bazı kullanıcılar ise videodaki görüntülerin abartılı olduğunu belirtti ve aslında çok kolay olduğunu savundu.
Ayrıca Dyson özelliklerinin yanı sıra yüksek fiyatıyla da dikkat çekmeye devam ediyor.