Gazeteci Emrullah Erdinç'in paylaşımına göre; İstanbul-Gaziantep seferini kullanan Pegasus Hava Yolları yolcuları, valizlerinin uçakla birlikte ulaştırılmadığı iddiasıyla sosyal medyada tepki gösterdi. Yolcular, havalimanında yığılmış valiz fotoğraflarını paylaşarak yaşanan mağduriyeti dile getirdi.
Pegasus Hava Yolları'ndan henüz konuyla ilgili resmi bir açıklama gelmezken, İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı yönetimi, yaşanan aksaklığın sistemsel bir arıza kaynaklı olduğunu duyurdu. Havalimanı'ndan yapılan açıklamada, bagaj sisteminde yaşanan sorun nedeniyle seferlerde gecikmeler ve bagaj teslimatlarında aksaklıklar olduğu belirtildi.
PROBLEM EN KISA SÜREDE GİDERİLECEK
Havalimanı yetkilileri, ekiplerin sorunu en kısa sürede çözmek için çalışmalarını sürdürdüğünü ve yolcuların anlayışına başvurduğunu ifade etti.
Şirketten yapılan açıklamada, bagaj hizmetlerinde sistem kaynaklı bir arıza nedeniyle yer yer aksaklıklar ve kısmi durmalar yaşandığı belirtilerek, "Ekiplerimiz problemin en kısa sürede giderilmesi ve seyahatlerin aksamaması için çalışmalarına devam etmektedir. Yolcularımızın anlayışı ve sabrı için teşekkür ederiz" denildi.